۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

حوزه علمیه خراسان شمالی در بیانیه ای:

روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر مستکبران است

روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر مستکبران است

بجنورد - خبرگزاري مهر: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی در بیانیه ای اعلام کرد، روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبران و خونخواران جهان است.

به گزارش خبرگزاري مهر، در این بیانیه آمده است: روز قدس روز بیداری ملت ها، روز حماسه و روز ارج نهادن به مبداء معراج پیامبر رحمه للعالمین(ص) و سرزمین زیتون، این قبله نخستین مسلمانان جهان و مستضعفانی است که حق تعالی آنها را وارثان واقعی زمین می داند.

این بیانیه می افزاید: روز قدس، روز رزمایش سپاه اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبران و خونخواران جهان، روز نمایش همبستگی ملت های مسلمان در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت امت های آزادی خواه، از رژیم نامشروع و غاصب اسراییل و هم پیمانان اشغالگر قدس شریف است که حیات ننگین خود را در کشتار و خونریزی مستضعفان جهان در اقصی نقاط دنیا جستجو کرده و در وحشیگری مدال افتخار بر گردن آویخته اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز قدس نهال مقاومتی است که با ابتکار مرید و مراد انسان های آزادی خواه، حضرت امام خمینی(قدس سره)؛ آن راحل عظیم الشان ایران اسلامی و با پرچم داری خلف صالح وی؛ مقام معظم رهبری(حفظه الله)، امروز به درختی تنومند تبدیل شده و طومار طرح های خاورمیانه جدید طاغیان کاخ سفید و هم پیمانان ددمنش آنها را با پنجه ایمان خود درهم پیچیده و همیمنه پوشالی استکبار جهانی در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه را به سخره گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: این روز، روز پشتیبانی از ملتی است که بیش از نیم قرن است در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار مانده اند و با نثار خون سرخ جوانان خود از قبله نخستین حراست و پاسداری می کنند.

این بیانیه اضافه می کند: و اینک در این مقطع حساس و تاریخی که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده و اعتراضات مردمی تا قلب اروپا به پیش رفته و زلزله‌ای سیاسی در بدنه استکبار جهانی انداخته است، شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب اسراییل آغاز شده است.

این بیانیه در ادامه می افزاید: رژیمی رو به اضمحلال، که هر روز شاهد سقوط همپیمانان منطقه‌ای خویش است، هم پیمانان نامبارکی که بر سر میز مذاکرات سازش، پیاله‌های رنگین از خون ملت مظلوم فلسطین را سر کشیدند و خوار و زبون، در قفس خیانت‌های بیشمار خود گرفتار شدند که این همان وعده نصرت الهی است، الا ان حزب الله هم الغالبون.

در پایان این بیانیه آمده است: حوزه علمیه خراسان شمالی، ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از علمای اعلام، اساتید، طلاب عزیز و مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار استان دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور خود در رزمایش اعتقادی سیاسی روز قدس، بار دیگر پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دمکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و تا پاک سازی همه سرزمین های فلسطین از چنگال خونین اسراییل غاصب از پای نخواهند نشست.

کد خبر 2108049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha